top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف دلم 2


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

من و تو

 

دو خط موازی بودیم که

 

با احساسمان ، در بی نهایت ، به هم رسیدیم

 

دانشمندان نمی فهمند

 

احساس و خط موازی و بی نهایت را ،

 



نظرات شما عزیزان:

sareh
ساعت11:42---7 آذر 1393
سلام مرسی ک ب وبم سر زدی
مرسی عزیزم لینکت کردم عزیزم
ممنون میشم لینک کنی هر وقت آپ کردی ی ندا بده سر میزنم تو هم ب من سر بزن نظر بزار میدونی ک ما مجازیا تنها ترینیم از تنهایی سر ب محازی گذاشتیم
خیلی خوش حال شدم بهم سر زدی فعلن


رزآبی
ساعت10:51---18 مرداد 1393
منتظرتم عزیزم.
پاسخ: sheytoni nakon farzane


رزآبی
ساعت12:05---15 مرداد 1393
:سلام منو عاشق خودت و حرفات کردی میتونم عکستو ببینم که این قلب مهربون مال چه آدمی میتونه باشه X

SAHAR
ساعت21:28---14 مرداد 1393

گاهے فقط בلتـ میخواهـב

زانو هایتــ را تنگــ בر آغــوش بگیرے ...

گوشـﮧ تریـن گوشـﮧ اے کـﮧ مے شناسے بنشینے

و فقـط نگاه کنے...

چقـבر בلت براے یکــ خیال راحت تنگـــ مے شوב...


هستی
ساعت17:14---14 مرداد 1393
سلامــــــــ
وبتــــــــ عالیهــــــــ
به منم سربزن عزیزمـــــ
نظریادتـــــــــ نرهااا


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت14:24---9 مرداد 1393
دنیـــــا ، تنـهایــےهاے زیـادے داره ؛ امـا ، تنهایــےمَــن دنیایــےداره…

SAHAR
ساعت22:45---2 مرداد 1393
هر قدر هم که محکم باشی...

یک لبخند,

یک نگاه,

یک عطر اشنا,

یک یاد,

له ات میکند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com